1. Jakiego rodzaju sprzęt do gier laserowych oferuje Laserwizards? Laserwizards ma w swojej ofercie zestawy zarówno do zastosowań wewnętrznych (indoor) jak i systemy które mogą być używane na zewnątrz (outdoor). Ponadto od niedawna mamy w swojej ofercie niskobudżetową wersje systemu Laser Tag. Z laserowych atrakcji proponujemy również Laserowy Labirynt i Laserową Strzelnicę.
2. Czy Laserwizards to firma polska? Tak, Laserwizards to firma polska która we współpracy z innymi firmami produkuje sprzęt oraz oprogramowanie do systemów Laser Tag, czyli systemów do gier laserowych.
3. Czy Laserwizards oferuje również projektowanie i przygotowanie areny? Tak, projekt areny jest darmowy dla każdego z naszych klientów. na życzenie klienta, za dodatkową opłatą Laserwizards może również przygotować arenę. Ponadto bezpłatnie udzielamy wszelakich dodatkowych porad odnośnie przygotowania areny.
4. Jaka jest minimalna ilośc kamizelek jaką można zamówić kupując system? Laserwizards nie określa ilości minimalnej, zawsze staramy się zaproponować ilość która jak najlepiej odpowiada wielkości areny. Nie proponujemy zakupu w ilości mniejszej niż 10.
5. Jaki jest zasięg sygnału dla systemów Laser Tag wewnętrznych oraz zewnętrznych? Dla systemów wewnętrznych zasięg sygnału to około 35 metrów, a dla systemów zewnętrznych 75 metrów.
6. Czy Laserwizards zapewnia serwis oraz pomoc techniczną na terenie Polski? W jakim języku? Tak, Laserwizards to polska firma, zapewniamy pomoc zarówno w języku polskim jak i angielskim na terenie całego kraju.
7. Czy Laserwizards jak inni producenci pobiera roczne opłaty licencyjne z tytułu użytkowania sprzętu?
Nie, raz zakupiony sprzęt na zawsze należy do osoby która go zakupiła i nie jest wymagana żadna dodatkowa opłata.
8. Jak długi jest okres gwarancyjny i co wchodzi w jego zakres?
Przy zakupie nowego systemu udzielamy rocznej gwarancji. Ponadto na terenie Polski w trakcie trwania okresu gwarancyjnego zapewniamy bezpłatne kwartalne wizyty serwisowe. Gwarancja obejmuje zarówno sprzęt jak i oprogramowanie, gwarancja nie obejmuje uszkodzeń mechanicznych wynikających z nieprawidłowego korzystania ze sprzętu.
9. Czy instalacja jest wliczona w cenę?
Tak, w cenę jest wliczona zarówno instalacja jak i szkolenie użytkowników.