Zapewne istnieje jeszcze wiele ośrodków które zarządzają swoimi rezerwacjami za pomocą zwykłego zeszytu. Ci którzy posunęli się o krok dalej zrobili przesiadkę na komputer i wykorzystują oprogramowanie umożiwiające system rezerwacji dla swoich pracowników na jednym komputerze lub kilku komputerach działających w sieci lokalnej. Klienci chcący dokonać rezerwacji robią to telefonicznie lub za pomocą poczty elektronicznej. Czy zdażyło Ci się dokonywac rezerwacji online która polegała na wypełnieniu odpowiednich pól formularza i oczekiwaniu na odpowiedź odnośnie dostepności terminu?
Jeżeli w każdej z wyżej opisanych sytuacji dostrzegasz ograniczenia być może DTT System jest właśnie dla Ciebie.
Nasz mechanizm rezerwacji umożliwia wszystkim dostęp online do bieżącego stanu zajętości zasobów. Na etapie konfiguracji mamy możliwość zdefiniowania dowolnej ilości ośrodków oraz zasobów które będą podlegały mechanizmom rezerwacji. Sami określamy kalendarze pracy danych jednostek i w każdej chwili możemy je zmodyfikować. Wszystko to jest przechowywane w jednej wspólnej bazie danych do której dostęp jest przydzielany na podstawie określonych uprawnień, istnieje wiele możliwości konfiguracyjnych.
Co daje takie rozwiązanie:
- ciągły dostęp do stanu zajętości udostępnianych usług, jasny i przejrzysty sposób zarządzania nimi. Pracownicy mają możliwość współdzielenia informacji, notatek dotyczących rezerwacji, nawet jeżeli pracują w oddzielnych oddziałach. System zapisuje który pracownik przyjął rezerwację lub dokonał w niej zmian.
- szybki i łatwy sposób przeglądania rezerwacji, rezerwacje możemy monitorować za pomocą widoku kalendarzowego lub też ogólnej listy. Dodatkową opcją jest też możliwość wyszukiwania rezerwacji na podstawie różnych parametrów- nasi klienci mogą dokonywać rezerwacji bezpośrednio na stronie internetowej w interesujących ich terminach, bez konieczności zbędnego potwierdzania terminu. Klienci mają również możliwość dopisywania sie do już istniejących rezerwacji oraz udostępniania innym swoich komentarzy. Wyobraźmy sobie sytuację w której dwie osoby dokonują rezerwacji gry w Laser Tag zostawiając przy tym komentarz zachęcający innych do właczenia się do gry, inni się dopisują i wszystko to dzieje się samoczynnie bez konieczności koordynowania przez obsługę. Po dokonaniu rezerwacji przez klienta system wysyła dodatkowo email z potwierdzeniem do osoby dokonującej rezerwacji oraz obsługi. Użytkownicy maja możliwość zarządzania swoimi rezerwacjami oraz dostęp do ich histori. Oczywiście klasyczny sposób rezerwacji telefonicznej czy też za pomocą poczty elektronicznej jest nadal dostępny.
- każda rezerwacja ma również swoj status, możemy okreslać jaką metodą była dokonana co znacznie ułatwia pracę. Dostęp do bazy danych rezerwacji jest również możliwy z poziomu podsystemu raportów. Umożliwia to analizowanie naszych rezerwacji w znacznie szerszym zakresie.- nasz mechanizm rezerwacji w żadnym wypadku nie ogranicza się do Laser Tag, z powodzeniem możemy wykorzystać go jako system rezerwacji do kręgielni, toru kartingowego czy też miejsc do gry w bilarda. System jak najbardziej nadaje się również do zarządzania rezerwacjami np. salek urodzinowych itp.. Jeżeli pewne zasoby maja być dostępne jedynie dla pracowników możemy ustawić to na poziomie uprawnień dostępu.